mandag den 19. september 2011

Ny Give Away i samarbejde med Min Egen Verden.....

Så er det endnu engang tid til en Give Away her på bloggen, denne gang er den doneret af en af min ynglingsbutikker i Helsinge når vi taler legetøj til Storm.
Min Egen Verden er en skøn butik i Helsinge som åbnede dårene for den fysiske butik i 2010, men har siden 1998 haft en webshop. En af grundene til jeg er så vild med Min Egen Verden er kvaliteten på legetøj mm er i top, Storm har især meget af deres trælegetøj, rasleæg, tamburin mm. Kig forbi deres hjemmeside og se de mange tilbud, her er lidt af det man finder, personlige barselsgaver, dåbsgaver og fødselsdagsgaver med navnebroderi, håndklæder, badeslag, bleer,hagesmække, sutter med navn.
Peter fra min egen verden har været så sød at donere dette skønne spisesæt med vilde dyr, Storm har det allerede og elsker det, så meld jeg herunder så har i muligheden for at vinde det.

Reglerne er som følger:

1 lod: Skriv en kommentar + fast læser
2 lodder: Tilmeld dig nyhedsbrevet på Min Egen Verdens hjemmeside + kommentar + fast læser
3 lodder: Link til min giveaway med billede på din egen blog. + kommentar + fast læser + nyhedsbrevet
4 lodder: tilmeld dig på Min Egen Verdens facebook her + link + kommentar + fast læser + nyhedsbrevet
Håber i endnu engang vil være med.


vinderen bliver trukket søndag d. 16 oktober.



Tallerken, skål, bestik ( ske og gaffel ) og krus fra det franske "Petit jour Paris" ialt 5 dele.
Illustrations de Herve Le Goff

Billederne er lånt fra Min Egen Verdens hjemmeside.


39 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint sæt! Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod. :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert sæt.. Vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  3. Sikke et super fint sæt...Det ville passe skønt til Noah, når han inden længe skal til at spise selv..;=)

    Ville meget gerne smide 3 lodder i puljen, men kan simpelthen ikke finde Min egen Verden på FB??
    Dit link viser kun vej til hjemmesiden, hvor jeg har tilmeldt mig nyhedsbrev..;=)

    SvarSlet
  4. Hej Petula. Så skulle linket virke:-). Godt at i har lyst at være med:-)

    SvarSlet
  5. Det var herligt..Så er der liked herfra og 3 lodder smidt ind i kampen..;=)

    SvarSlet
  6. Hej vil gerne være med på 1 lod. ha en dejlig mandag.

    SvarSlet
  7. Sikke et fint sæt :)
    Jeg er med på 4 lodder..

    SvarSlet
  8. 4 lodder til mig ( og min søn :-) )

    SvarSlet
  9. Sikken et fint sæt- og de illustrationer er for søde- 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  10. Sådan et spisestel er da for lækkert! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (fast læser + kommentar + nyhedsbrev).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne være med med to lodder :D

    Sikke en fin GIVE AWAY!

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  13. Håber mit ene lod er et vinderlod!

    SvarSlet
  14. kommentar, fast læser, link til give away, nyhedsbrev.

    ved ikke om det giver mig 3 lodder, eller 6? :)

    http://loejsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. Hvor fint :-) Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  16. Hej Tamra

    Jeg er da så meget med på 4 lodder! Det er da lige noget for Karen.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  17. Hejsa ;-)

    Lækker give away, som jeg da mægtigt godt kunne tænke mig :-D

    Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor mange lodder, jeg skal bede om, for dine liste over antal lodder er lidt forvirrende ;-) Hvis jeg er fast læser og skriver en kommentar får jeg 1 lod. Hvis jeg linker 3 lodder. Får jeg så 4 lodder i alt, eller er de 3 lodder inkl. det ovenstående på listen(selvom jeg ikke har tilmeldt mig nyhedsbrev?!)? Kan se, jeg ikke er den eneste, der undrer sig lidt ;-)

    Men jeg linker straks til din give away :-)

    Og så krydser jeg alt, hvad krydses kan og håber, at jeg er den heldige...

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    Jeg er helt ny i Blogland, så kig gerne forbi Conner's Nest... her: http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. 3 lodder til mig :-))
    Synes illustrationerne på sættet er rigtig flotte. Vil elske at vinde det.
    Knus Katrin

    SvarSlet
  19. Det bliver til 3 lodder til mig, alt pånær link :)

    Tilmeldt nyhedsbrev med "dklerke @ hotmail.com"

    SvarSlet
  20. Skøn præmie.
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  21. Ihhh hvor er det fint - det vil jeg ælske og vinde til junior :-) vil gerne deltage med 3 lodder

    Rigtig god weekend
    Frk.Munk

    SvarSlet
  22. Jeg vil meget gerne deltage med 4 lodder :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  23. jeg snupper alle 4 lodder :) Min søn på 7 mdr er lige begyndt at spise med ved bordet, så det ville være skønt med et lille spisesæt til ham :)

    SvarSlet
  24. wow! amazing!
    please enter my name
    3 lodd

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  25. Deltager med et enkelt lod :)

    Hvis jeg er så heldig at vinde, så må du meget gerne kontakte mig her: stineclausen@gmail.com :)

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne være med på 4 lodder:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  27. jeg kaster 4 lodder i puljen, for denne super lækre gave.
    Gitte

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne sætte mig på 1 lod. Det er lige en gave for Tobias :)

    SvarSlet
  29. lækker sæt.... vil være skønt at vinde til min lille dreng som lige er startet på grød.... er med på 2 lodder.. smil fra Tina

    SvarSlet
  30. Lækker præmie - jeg er med på 2 lodder

    Kh Dorte

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  31. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    3 lodder
    (nadorgerda at gmail.com)
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  32. 1 enkelt men meget heldigt lod til mig tak!!

    SvarSlet
  33. Sikke et fint sæt :)
    Vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med på et lod :)

    SvarSlet
  35. vil gerne være med på 1 lod.... ha en dejlig dag

    SvarSlet
  36. jeg vil gerne være med på et lod :) ha' en skøn søndag :D

    SvarSlet
  37. jeg vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  38. Hov jeg skal da også lige skynde mig at være med på den her skønne give away med 1 lod

    SvarSlet