onsdag den 25. april 2012

Smølfer til Storm og mor......

I dag kom der flere smølfer til samlingen. Posten kom med en pakke fra Mia som indeholdt et dejligt stort stykke af mit ynglings smølfestof, hvad mere kan man ønske sig....

På vej hjem fra arbejde skulle jeg lige i boghandleren, og hvad havde de sat ganske betydeligt ned, jamen var det ikke noget med smølfer, jo. Et sæt med kasser til at stable som Storm elsker samt et billedlotteri, jubiii, så der var lige lidt ekstra gaver til Storms fødselsdag på tirsdag. Lidt heldig har man da lov at være.



13 kommentarer:

  1. Heldige smølf ham Storm :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og i dagens anledning er storm klædt i smølfer fra top til tå:-). Avesjov smølfebukser og strømper og tshirt m smølfer fra Kvickly :-)

      Slet
  2. Skønt at smølferne igen er populære og at 2 generationer er lige vilde med dem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de var jo vildt populære da jeg var barn, så det hænger lidt ved:-)

      Slet
  3. Dejligt det kom godt frem... Fandt du det vedhæng jeg lagde med også? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep:-), tusind tak, men måtte ikke låne den da jeg ville fotografere, Storm sagde min:-)

      Slet
    2. Nåhr det var godt:) Troede lige jeg havde glemt at putte den i pakken:)

      Slet
  4. Sikke fine smølfer og hvor vare du heldig i boghandlen.

    KH Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik:-) og der var masser af dem:-)

      Slet
  5. Godt med smølfer! Nu kommer der jo snart puslespil til også :o) De står klar på mit bord og venter. Hvordan gik det med knagerne jeg skrev om?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih ja og jeg glæder mig:-), knagerne er ankommet, så tusind tak for tippet:-). Viste dem i weekenden:-)

      Slet