tirsdag den 31. juli 2012

Flere hæklerier og savn...

Så mangler Louises tæppe kun de sidste sammensyninger før det ryger afsted med posten senere i dag, glæder mig til at vise hende og jer det færdige resultat.

Det har været en super hyggelig projekt og der er allerede et nyt tæppe på vej, af en blanding af rester (uld/acryl), og lidt nyindkøbte garner, ja nu kan jeg slet ikke stoppe igen.

Jeg går med en mærkelig fornemmelse her i dag, det er som om jeg ikke rigtigt kan komme i gang i dag, både pga rodet m ombyggeriet, mangle på symaskine, men også fordi jeg lige har kørt Storm på miniferie hos mormor og morfar, tror det er første gang i et år jeg ikke har ham hjemme og sove. Så man savner avekatten lidt, men hygge det skal vi:-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er du bare dygtig Tamra, jeg er spændt på at se det færdige tæppe. Hvor meget tager du for sådan et kæmpe arbejde?
    Kan godt forstå du kommer til at savne Storm, men husk nu at nyde det:)
    Ha en skøn dag.
    Jeg har endnu en alene-dag med begge ungerne, i morgen går det løs med opstart i ny børnehave og SFO.
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej mia. Det er svært at prissætte, det tager ca 30-40 timer at lave, så det er ikke den store timeløn, man skal gøre det fordi man kan li det:-). Det kommer meget an på om det er et restetæppe med lidt nyt garn tilført, eller om jeg skal ud og købe garnet, og hvilken kvalitet:-). Men du kan da selv?

      Jeg prøver men er slet ikke vant til at være uden den lille abe:-)

      I må have en super hyggelig dag:-)

      Slet
  2. Uhh det ser ud til at være blevet godt :0)

    Det er også hårdt at skulle undvære, men gensynsglæden er jo fantastisk...

    SvarSlet
  3. Årh, det bliver så flot... Mon ikke søde Louise venter spændt på at modtage det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hov... jeg kan også godt forstå at det må være en underlig fornemmelse. Jeg har endnu heller ikke prøvet at være uden min lille Nullergøj om natten.

      Husk at nyde det også :)

      Slet