mandag den 2. juli 2012

Hyggeligt besøg og nyt projekt....

I dag har jeg haft besøg af Helene vi har haft en super hyggelig dag, men masser af the/kaffe, snak og der er blevet tyndet godt ud i retro gemmerne.
Se lige en skøn gave Helene havde med, et lækkert sengesæt, der er allerede fundet et perfekt projekt med det.
Både Helene og jeg er i gang med projekt sengetæppe, så der vil nok være en del ens stoffer i når de bliver færdige:-).
Inden butikkernes lukketid nåede jeg lige Stof og Råd (www.wgarn.dk), og fik købt ind til et nyt projekt, men hvad det skal blive til, må i vente lidt med endnu. Det skal nu blive skønt at komme i gang igen, da det sidste stykke tid har budt på mest syning.

12 kommentarer:

  1. Spænende med nye projekter - jeg følger med og håber på billeder af hvad du skal lave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nu varer det ikke længe før det bliver afsløret:-)

      Slet
  2. Ej hvor er det fint, god god gave :)

    SvarSlet
  3. Det lyder vel nok hyggeligt. Er også selv igang med at sy et sengetæppe til min dobbeltseng, så det skal jeg nok vise frem, når det forhåbentlig snart er færdigt.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker gave! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep og glæder mig til at vise hvad det skal bruges til:-)

      Slet
  5. Ja jeg tror nok lige jeg er spændt på projektet:-)

    SvarSlet