tirsdag den 12. marts 2013

Smukke smukke sager til samlingen...

Det er jo ingen hemmelighed at jeg elsker retro og er lidt af en samler, jeg samler blandt andet på det smukke blå lotusstel, som desværre er svært og dyrt at få fingrene i, men heldet var med mig får ikke så længe siden, og nu bor denne skønne skønne kande samt et par ekstra dybe tallerkner hjemme hos mig.

Jeg har i forvejen lidt af de flade, jeg har byttet med søde Marie, hvis nogen derude har noget de kunne tænke sig at bytte/sælge er jeg altid interesseret.




2 kommentarer:

  1. Ahrmen det er da også bare så smukt! Jeg har også kanden, men bruger den faktisk ikke, den står bare til pynt.... Måske jeg skulle tage den i brug til kaffen :)

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen så fint! :)

    Jeg har en veninde som har en antik butik på nørrebro og også en webshop: http://www.lilleingerslev.dk/
    Der har de til tider lidt af dette lækre stel og selvfølgelig også en masser andre lækre sager ;)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet