torsdag den 14. juli 2011

Ny computer og nyt tøj til fætter Oliver

Juhu, endelig ny computer. Jeg har længe haft problemer med min gamle computer, der sjælden ville som jeg. Den ville ikke arbejde sammen med blogger, ville ikke overføre billeder osv. For ganske kort tid siden kom Lasse hjem med en ny computer, som vi lige skulle prøve, nøj hvor er den bare lækker, fedt design og så virker den, tak... Så nu vil der igen komme flere indlæg lavet fra computeren med billeder i lidt bedre kvalitet en taget med en iphone... Glæder mig som et lille barn...
Lidt krea blev det da også til idag, jeg fik syet et efterårssæt til lille fætter Oliver, bestilt af moster sammen med en lyseblå elefant, håber han bliver glad for det hele...
Nu er jeg så gået igang med en dinosaurus til Noah der har fødselsdag i morgen, ja ja bedre sent en aldrig, resultatet kommer i morgen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar