mandag den 8. august 2011

Nyt drengestof til samlingen.

En lille tur i den lokale stofbiks gav bonus, dette måtte med hjem til samlingen, det blev til disse skønne stoffer, samt lidt ensfarvet bomuldsjersey og babyfløjl. Nina har de fedeste drengestoffer, og er igang med at stykke en drenge Give Away sammen, der bliver udlodder her på bloggen snarest. Her i hjemmet skal der nørkles med de nye stoffer, og jeg glæder mig. Kig evt. ind på Stof og Råds hjemmeside, www.wgarn.dk


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. NixenBixen - ikke om jeg skal kigge ind nogen steder! *har skyklapper på*

    Men jeg kan godt se dit stof der med flodhesten, hvilekn uvilkårligt fik mig til at udbryde 'nnnnuuuuhhhhrrr', hvilket igen oversat til voksen/normalsprog = I LOVE IT ♥
    :D

    SvarSlet
  2. De er da godt nok helt fantastiske og lokkende! Men nej nej nej, jeg må heller ikke mere, før det, jeg har, er forvandlet til færdige sager...

    SvarSlet
  3. jeg tror nu også mine piger vil kunnelide aber :-)

    SvarSlet
  4. Ja skønt stof. Ellen: det fås også i pink m brune aber, det er fedt til pigerne:-)

    SvarSlet