tirsdag den 25. oktober 2011

De gamle ølkasser og småfolk betræk til værelset.....

Så er jeg kommet et skridt videre med værelset, og Storm er allerede begejstret. De gamle malede øl og æblekasser er sat op (er ikke helt sikker på de står rigtigt), og et betræk til vores gæstedyner er syet, så Storm kan bruge det som en lille legemadrasse, ligesom den i legehjørnet i stuen som han elsker.

Storm har allerede godkendt det hele, han er især glad for de malede kasser som man jo kan bruge til mange ting, bla. køre med biler på og klatre på, og den lidt mere modige, stille sig på og hoppe ned uden og holde fat, ja man er vel 17 mdr.

Her er lidt foreløbige billeder.




8 kommentarer:

  1. Selvfølgelig er det godkendt! Det er da blevet rigtig fint - flotte farver du har valgt ;o)

    SvarSlet
  2. Tak tak, men det er slet ikke færdigt. Alle detaljer på væggene mangler stadig:-).

    SvarSlet
  3. Så fint det bliver på det værelse, det er en god ide med de kasser. Jeg har sendt en pakke til dig i dag, håber snart du modtager og det kan bruges.

    SvarSlet
  4. Tusind tak, det glæder jeg mig til, er sikker på det kan bruges:-)

    SvarSlet
  5. Hvor bliver det fint - er vild med farverne, har faktisk tænkt lidt i de samme ind til Magnes værelse, da han skal have surf/hav tema ;)

    SvarSlet
  6. Det ser bare rigtig fint ud! Skønne farver!
    /Liv

    SvarSlet
  7. Hej :) Det er præcis de kasser jeg har ledt efter! Hvor har du købt dem? Vh Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fundet på loppemarkeder i Nordsjælland:-)

      Slet