onsdag den 4. januar 2012

Roommate wallstickers og udsalg.....

Jeg har længe gået og leget med tanken om jeg skulle male figurer på Storms vægge, sætte wallstickers op eller bare billeder. Nu har jeg endelig besluttet mig - det bliver en blanding af wallstickers og billeder ( højst sandsynligt med smølfer og bambi, og selvfølgelig det skønne billede Jeannett har lavet til Storm)

Wallstickers er allerede købt her, i skønne grønlige farver, med retro/skov/dyr motiver, elsker dem, og så passer de fantastisk til farverne på kasserne i værelset.

Det er forresten en god ide at kigge forbi Min Egen Verdens hjemmeside, de starter udsalg af den sjove slags, nemlig ´hollandsk', i dag. Så gælder det bare om at have is i maven, og se hvor længe man tør vente. De starter med 20 % på stort set alt og slutter ved 50%. Jeg skal ihvertfald se om jeg kan gøre nogle gode køb.


2 kommentarer:

  1. går også og overvejer wallstickers, så tak for tippet!

    SvarSlet
  2. Det er altså ganske smart med disse wallstickers. Panduro har 50 procent på deres julevarer nu, og der er også nogle stickers ;-D Ja...jeg er tror også på næste jul, så jeg hamstrer under udsalg. Sov godt og en dejlig dag til dig i morgen...knus

    SvarSlet