torsdag den 5. april 2012

Påskens mange gøremål.....

Ja der er masser af ting at nå i påsken. Haven skal klargøres og så har jeg en masse projekter jeg gerne vil have lavet. Jeg er ved at være godt træt af den lysegrønne farve som stolene i køkkenet har haft de sidste 6-7 år, så nu må det være på tide at få dem frisket op. når nu jeg er i gang får bordet også lige en omgang.

Så har jeg fundet dette gamle bakkebord nede i skuret, og ja det har bestemt set bedre tider, men med en rensning og lidt maling bliver det et ganske fint lille bord til terrassen.

Så har ikeataburetten fået en gang hvid maling, og venter på lidt papir....

Sidst men ikke mindst, så skal jeg have malet et gammelt spisebord jeg har fundet på loppemarked, og som Lasse har savet lidt af benene af, så det gerne skulle ende med at blive et nyt sofabord, da vi er umådelige trætte af det gamle.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar