søndag den 6. maj 2012

Fantastiske retrostoffer.....

Mit helt store projekt er jeg i gang med at samle sammen til, ja har faktisk samlet i over et år, nemlig et patchworksengetæppe til vores seng i de skønneste retrostoffer. Tænker det skal holdes i farverne blå, lilla og turkis, men det kan da tænkes at der sniger sig andre farver ind. Sengetæppet skulle meget gerne laves i sommerferien, så glæder mig allerede.

Mette er intet mindre end fantastisk, se lige engang hvad hun har støvet op til mig denne gang, 2 hele pudebetræk af nogle af mine ynglingsprint og ynglingsfarver samt lidt stykker, som også skal i tæppet, så nu er der de skønneste kæmpe puder klar til sengen, der skal bare lige findes fyld. glæder mig vildt til det bliver færdigt så jeg kan vise det frem. Tusind tak Mette.





11 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud :o)

    Og tak for sidst. Dejligt at høre, at Storm forsat er glad for sagerne.

    SvarSlet
  2. Århhh det lilla er da bare for lækkert!

    SvarSlet
  3. Det lilla og lyserøde er mine absolut yndlings stoffer, jeg har kun små rester tilbage af det herhjeme og synes det er svært at finde nogen steder, så du er heldig ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skønne, prøv at skriv en mail til mettekirkeskovjensen@gmail.com hun sælger af det, er ikke sikker på om der er mere lilla, men det lyserøde har hun vist stadig:-)

      Slet
  4. De er überlækre, jeg har også alle dem du viser:)
    Er spændt på at se dit sengetæppe når det er færdigt. Campingvognens gardiner skal syes i den lilla variant, dog noget grovere stof og YES, jeg blev færdig med sidste hynde kl.23 i aftes:)
    Håber du har nydt mini-ferien.
    Kh Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, har du flere end dem jeg viser der kunne passe ind i tæppet så køber jeg gerne en smule:-).
      Glæder mig til at de dit campingvogn projekt, det bliver da for skønt med gardiner i det her lilla stof:-). Kender godt det tykke, har en smule liggende tiltænkt computertasker:-)

      Slet
    2. Jeg er helt vild med den grønne du har lavet min pung i:-)

      Slet
  5. Sikke fede farver der ankom der! ;)

    Glæder mig til, at se dit nye sengetæppe efter sommerferien..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja skønne farver:-). Håber at kunne vise sengetæppe før efter sommerferien, burde jo have masser af tid som skolelærer:-)

      Slet