lørdag den 18. august 2012

Mit elskede sengetøj fra min barndom..

Mit absolutte ynglingssengetøj fra jeg var barn, var jeg overbevist om jeg aldrig ville gense, da min far var overbevist om at det var smidt ud efter han havde brugt det at afdække da han malede. Av av mit stakkels hjerte....

Men en dag da vi var på besøg hos olde (min mormor), så jeg en pudseklud ligge der lignede mit sengetøj, og ganske rigtigt, hun havde reddet det fra min fars storskrald da hun syntes det kunne blive suveræne pudseklude, så tak af hele mit hjerte, på trods af at der kun er et halvt betræk tilbage med malerpletter, så kan man jo få ganske fine ting ud af det:-))

5 kommentarer:

  1. Der var du godt nok heldig, dejligt med sådan en olde der lige kunne redde lidt af guldet.

    SvarSlet
  2. Uha hvor er det også bare fint.... kan godt forstå du var glad for det. ha en dejlig aften

    SvarSlet
  3. Skønt med skønt på - dejligt med en mormor der lige reddede guldet - godt hun ikke havde nået at rive det hele op til klude :)

    Knus

    SvarSlet
  4. Hvad sker der for, at folk nærmest tiltrækkes af blomstrede smuksakker, når de mangler en pudseklud!? FY! Godt der findes folk som din mormor :o)

    SvarSlet
  5. Det er bare så fint og heldigt, at du fik reddet dig et stykke :-)

    Jeg købte et helt betræk for et stykke tid siden hos Loptimist, som jeg bl.a. har syet en dukkelift af: http://kreauglen.blogspot.dk/2012/03/dukkelift.html, så jeg har mere af det, hvis du er interesseret i at bytte?

    KH
    Laila

    SvarSlet