lørdag den 27. oktober 2012

Masser af hækleprojekter...

Jeg har utallige hækleprojekter i gang i øjeblikket, her er et lille udsnit af dem.

Det første er en genganger fra sidste år, et lille juletræsophæng som jeg også er i gang med i stor størrelse til at have stående.

Det næste er et projekt der lige er blevet afsendt, hvor jeg ikke vil vise det færdige resultat før det er godkendt.

Det sidste er et bestillingsarbejde jeg er vild med og hvor jeg glæder mig til at vise resultatet.

Jeg har mange flere projekter i gang, ja der kommer meget mere af mit hæklede julepynt også i shoppen, men sig til hvis du vil forudbestille så du er sikker på at nå at få lidt.

3 kommentarer:

  1. De er så fine de træer. Jeg vil prøve at sysle med nogen her i aften foran tv'et.
    Vi glæææder os til det 3. projekt er færdigt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  2. Tak, og god fornøjelse:-), jeg taget to masker ud på hver runde til der er 22 masker, derefter bare rundt til den har passende str. Og så en rund bund som jeg så hækler på:-)

    SvarSlet