fredag den 5. august 2011

BoysMonth

Frk Turkis holder i denne skønne august måned Boys Month. Det er da en super skøn ide, som jeg gerne vil være med til at bidrage til. Så her på bloggen vil der komme en masse drenge indlæg den kommende måned.

Blandt andet vil min bedre halvdel Lasse gæsteblogge, her på bloggen i morgen, med lidt spændende kreativitet til drengene, så er der måske lidt ideer til den sidste sommerferieuge.

Jeg vil lave en drenge Give Away, skal bare lige lægge hovedet i blød, samt lave og fremvise en masse "drengeting".

Sidst men ikke mindst, har Nina, ejeren af min skønne lokale stofforretning, udlovet en Give Away her til siden, så det bliver spændende hvad hun har fundet på, men jeg lover jer det bliver godt, hun har masser af skønne sager.

Glæder mig til at følge med hos Frk Turkis og alle de andre der deltager.

Her er en lille collage af et udpluk af drengeting her fra bloggen:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar