søndag den 30. oktober 2011

Endnu en gaveleg - hvem vil være med?

Så har jeg været med i endnu en gaveleg, det er så hyggelig med de pakker. Denne pakke har jeg fået fra Asli. Se lige nogle skønne ting, og stoffet i baggrunden er et babysæt, mon jeg nænner at klippe i det, selvom det ville være skønt til det mønster der fulgte med.

Hvem mon har lyst til at være med denne gang, nu har jeg jo fået en pakke fra Asli, og sender snarest en retur, og så skal jeg jo sende til de to første som skriver på dette indlæg.

Hvem mon det bliver? Hvem har lyst at være med her i vintermørket?

Regler er som følger : Send 3 pakker, modtag 3 pakker
 
Glæder mig til at se hvem det bliver.

Her er et billede af det der var i pakken. Skønne ting tak Asli.

4 kommentarer:

  1. hejsa elsker gavelege... jeg er frisk.....

    SvarSlet
  2. Jeg melder mig her, det er jo en blid opstart til julegaveræset :o) (dog bare lidt mere hyggeligt :o)

    SvarSlet
  3. Hej begge to, super i vil være med:-). Hvis i sender jeres adresser på stormensmor@gmail.com så sender jeg pakker til jer i løbet af ugen:-)

    SvarSlet
  4. Super at den nåede sikkert frem :-)

    SvarSlet