torsdag den 12. april 2012

Give Away.....

Som lovet tidligere på dagen har jeg nu stykket en lille Give Away sammen her på bloggen for at fejre alle jer mine søde læsere.

Denne Give Away vil blive en smule anderledes en de 'traditionelle' jeg ellers har haft på bloggen, ja den er tyvstjålet hos skønne Mia (med tilladelse selvfølgelig). Jeg syntes bare det var en super god og anderledes ide Mia havde fået for ikke så længe siden, da hun lavede sin Give Away, at jeg tænkte det må jeg da også prøve, og nu kom anledningen så, ja 300 læsere, tusind tak fordi i har lyst til at følge med her på bloggen.

Her er så en lille forklaring på hvordan det kommer til at foregå:

Give Awayen består af 6 gave trin. Ved hvert trin står der det antal tilmeldinger (fast læser) der skal til for at opnå næste trin bliver "låst op" (kun tilladt at melde sig til een gang, så ikke noget med at skrive flere gange;)), så jo flere der melder sig til, jo flere vindere er der i sidste ende, hvis f.eks. er tre trin der bliver "låst op", er der tre vindere, og man får lov at vælge gave efter den rækkefølge man bliver udtrukke i. Så ud og spred budskabet:)

Brug gerne billeder til at linke med, men det er ikke et krav, men jeg ville blive meget glad. Det eneste krav ved denne Give Away er at man er fast læser og lægger en kommentar, gerne med et lille hint om hvilken gave man godt kunne tænke sig at vinde, så må vi jo se om trinet bliver "låst op". En bold, en pude, en æske, to smølfebilleder, en hagesmæk, en elefant. Det er ikke tingene på billeder man vinder, men en tilsvarende, som jeg laver efterfølgende, hvor man så kan ønske drenge elller pigefarve.

Håber der er mange som vil lege. Held og lykke...

Vinderne bliver trukket d 8/5 på Storms fødselsdag:-)



Trin 1, låst op

Trin 2, låst op


Trin 3, låst op


Trin 4, låst op


Trin 5, låst op


Trin 6, låst op



105 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med - og jeg vil gerne vinde smølfe-billederne eller elefanten !

    SvarSlet
  2. jeg vil gerne være med :)
    og ønsker mig en pude eller en elefant :)

    SvarSlet
  3. Det kan vi jo ikke lade være St være med i :) hvis jeg skulle være heldig, så skal det være en drenegave, da hun er satvtil at føde her den 14.

    Tusind tak for en altid inspirere de blok :)

    Hilsen Bettina

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne være med. Jeg er ambitiøs og satser på, at sidste trin bliver låst op, så jeg kan vinde en elefant i "pigefarver" :o)

    SvarSlet
  5. hvis jeg blev en heldig vinder så skulle det være en pude eller en æske med de søde elefanter på jeg kunne tænke mig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  6. Jeg er helt sikkert med... Jeg er nok mest til det hele undtagen æsker og savlesmække. Det har jeg nemlig i forvejen (ikke lige med de motiver - but still!)

    Og jeg har en pige... ;0)

    SvarSlet
  7. Hvis jeg skulle være heldig at vinde, skulle det være enten en elefant eller en pude:-)

    SvarSlet
  8. Uha, vil meget gerne vinde det hele. :) Men er vild med bolden, puderne og elefanten som det første. :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Lækker give Away! Og tillykke med de mange læsere! :-)
    Jeg vil da meget gerne vinde en æske, den vil min datter elske! Eller en sød elefant.

    SvarSlet
  11. Jeg syntes bare vi kører hele klatten, for jeg vil super gerne kunne være den heldige vinder af den skønne elefant :)
    Skynder mig at linke ....

    SvarSlet
  12. Uhh for en dejlig GiveAway! Jeg hepper på mange mange tilmeldte for jeg kunne vildt godt tænke mig at vinde elefanten :)

    SvarSlet
  13. Skønne, skønne præmier:-) Og fed måde at udlodde dem på - Hvis jeg skulle være heldig at vinde, ville jeg da blive ekstra glad for puderne, smølfebillederne eller den skønne elefant:-)

    SvarSlet
  14. Hvor du sød altså, tak for den smukke henvisning;D

    Men jeg må da være med og linker lige på min blog... Den der bold til min trold kunne jeg godt være interesseret i eller et smølfebillede (til hans mor;P)

    Knus

    SvarSlet
  15. Uha uha nogle fine sager.. Jeg ille elske hvis der flyttede en elefant ind hos os...

    SvarSlet
  16. Hejsa
    er super glad for at elefanten kom med i puljen - den er helt sikkert stadig min favorit - så krydser mine fingre
    kh marie:-)

    SvarSlet
  17. Jamen jamen - her er jeg da simpelthen nød til at være med søde Tamra :)

    Linker fluks, og krydser fingre for en af de fine puder eller endnu bedre, en af de skønne elefanter :) Så krydser fingre for at have lykkeloddet og mange tilmeldinger ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  18. UUhhh lækker give away. Jeg er med! :)

    SvarSlet
  19. Synes de her giveaways er så hyggelige. jeg hepper klart på at alt bliver låst op. elsker bare den elefant bamse. en pude ville vi også elske her. derefter bold, hagesmæk, æsker og billed. men ALLE ting er skønne ting. ting som jeg ikke selv ville kunne lave.

    SvarSlet
  20. Uhh hvor spændende...hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så vil jeg meget gerne have en pude i pigefarver... :o)

    SvarSlet
  21. Jeg ville gerne bede om en pude, hvis jeg vandt :)
    - Sofie
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  22. altid skønt med en anderledes give away:)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med :)

    Jeg vil meget gerne vinde elefanten - elsker elefanter :D

    SvarSlet
  24. Hej vil da også gerne være med. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  25. Uhh jeg vil gerne op på trin 5 - men alt under vil blive modtaget med kyshånd. Har en baby der snart kommer ud (heldigvis ikke fra mig) der kunne se dejlig ud med hagesmækkene:)

    SvarSlet
  26. Jeg skal da også være med - bold eller elefant ;-)

    SvarSlet
  27. Jeg er helt klart med, så nu burde vi være på 29:-) Hagesmækkerne kunne jeg godt bruge, men ville også ELSKE elefanten:-)

    SvarSlet
  28. Jeg vil også gerne lege med

    SvarSlet
  29. Fine ting :) Jeg vil gerne vinde pude eller hagesmække!

    SvarSlet
  30. Jeg er med på at lege med. Jeg vil gerne vinde en pude eller en af dine elefanter.

    SvarSlet
  31. springer også på her
    wauww du laver nogen flotte ting :)
    krydser fingre for bolden , puderne eller elefanten:)

    SvarSlet
  32. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I like Trin6!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  33. Er helt klart med på denne skønne give away.

    SvarSlet
  34. SKAL da bare være med, for tænk, hvis jeg vandt en pude ;-))

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Ihhh så fin en give away.
    Kan bruge det hele til mit kommende barnebarn, men ville elske at få elefanten, for den har jeg forsøgt at sy selv uden held.

    Linker fluks.

    SvarSlet
  36. Fedt! Vi sukker efter det hele.. men nok mest hagesmæk og elefanten :)

    Ajnat.dk

    SvarSlet
  37. lækker giveaway!
    Jeg ville gerne vinde puderne da vi har en lille kusine i familien der er fuldstændig forelsket i barbapapa og hun har fødselsdag om ikke ret længe

    kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  38. Du er jo simpelthen så dygtig! Jeg deltager meget gerne, og jeg kan da kun forestille mig, der bliver "låst på" på alle trin :-) Jeg ville rigtig gerne vinde en pude eller elefant, men alle tingene ville falde i god jord herhjemme :-)

    SvarSlet
  39. Hvilken lækker give away. Jeg vil super gerne vinde savlesmække eller elefanten.

    SvarSlet
  40. Jeg vil da super gerne være med :)

    SvarSlet
  41. Jeg vil også super gerne være med.. :) En lækker elefant til lillesøster ville bestemt ikke være at kimse af.. :)eller en fin pude, eller.... ;)

    SvarSlet
  42. Uhh jeg er klart med :) jeg er jo vild med puderne :) Laver et indlæg med link når jeg kommer til den anden computer.

    SvarSlet
  43. Åh de der søde smølfebilleder vil jeg da gerne vinde... eller puderne..

    SvarSlet
  44. Er ret vild med puderne, de er ret fine

    SvarSlet
  45. Jeg vil gerne være med.
    Jeg har en dreng der er helt vild med barbapapa, så han ville blive helt vild med sådan en fin pude, eller en elefant, den er bare dejlig.

    Kærlig Hilsen Heidi

    SvarSlet
  46. Jeg er med:) Håber, heldet er med mig!

    SvarSlet
  47. Uha jeg må da bare vinde den barbapappapude.

    SvarSlet
  48. Jeg er vild med dine puder, jeg er så meget med :-)

    SvarSlet
  49. Årh jeg vil da gerne være med! Kunne være dejligt med en pude eller elefant :)

    SvarSlet
  50. Jeg melder mig straks- dine ting er superfine- så håber der er mange heldige i den sidste ende :-)

    SvarSlet
  51. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett
    Nr.3

    SvarSlet
  52. Så fint - jeg hepper på at vinde trin 3 eller 5...

    SvarSlet
  53. Hej Tamra. Tusind tal for en hyggelig dag. Jeg skal da helt sikkert være med og ville elske at vinde smølfebilleder til mine unger:)

    KH Mia

    SvarSlet
  54. Sikke en fed give away!
    Det er også fødselsdagsdatoen på min dejlige søn :)
    Hvis jeg skulle være så heldig, og selv skulle vælge, ville jeg blive meget glad for en elefant i lilla eller grønne nuancer.

    SvarSlet
  55. Tillykke med de 300 faste læsere.... :) hvis jeg skulle være heldig skulle det være en af dine skønne elefanter:)
    Kram Vicki

    SvarSlet
  56. Super fin ide! Og rigtig fine præmier!
    Jeg har tilmeldt mig som fast læser :)

    SvarSlet
  57. Fed måde at gøre det på... Jeg er helt sikkert med... Hvis jeg skulle være så super heldig at blive trukket ud, ville jeg være glad for alle tingene, men puderne er jo lige i øjet...

    SvarSlet
  58. jeg er med som :o) Endda nummer 60 så trin 4 kan låses op :o)
    Mvh Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Spændende..... ønsker mig en pude eller elefant.

    SvarSlet
  60. Nej nogle fine ting, så jeg skal da helt sikkert være med. Ønsker mig en pude:-)

    SvarSlet
  61. Jeg vil også gerne være med...
    Jeg vil gerne have puderne;0)
    /Eline

    SvarSlet
  62. Det er jo alle rigtig fine ting, men en pude, æske eller elefant ville slet ikke være af vejen

    SvarSlet
  63. Skal gelt sikkert være med :-)

    SvarSlet
  64. HOv og jeg vil gerne vinde en bold :-)

    SvarSlet
  65. Vi er med - og vi vil helst vinde puderne, men alle de fine ting er velkomne her :D

    SvarSlet
  66. Jeg blir med! Jeg vil vinne en guttegave!

    SvarSlet
  67. ih jeg er VILD med den elefant! så må da også være med engang :)

    SvarSlet
  68. Jeg vil da rigtig gerne være med, og enten vinde en elefant eller en pude :)

    SvarSlet
  69. Så må jeg hellere melde mig til her :o) Jeg synes smølfebillederne er ret fantastiske. Men jeg har jo også en svaghed for de små blå væsner :o)

    SvarSlet
  70. Uhh den skal jeg være med i :) Men er svært at vælge mellem alle de lækre sager du laver, men puderne og smækkerne er jeg ret vild med :)

    SvarSlet
  71. Jeg vil sørme også gerne være med, synes bolden er rigtig fin, eller de fine hjerteæsker :-)

    Er helt ny i blogland:-) er der en der kan forklare hvordan man linker til en Giveaway? Ved hvordan man laver et link, men hvordan får jeg billedet med over på min blog?

    kh Nanna

    SvarSlet
  72. Hei jeg vil gjerne vinne elefanten eller en pute :)

    SvarSlet
  73. Du laver så mange fine ting. Hvis jeg vinder kunne jeg tænke mig en bold, billederne eller en barbapappa-pude:)

    SvarSlet
  74. Hvor er det nogle fine ting du laver. Jeg håber jeg er heldig og kan vinde hagesmækkerne eller elefanten :-)

    SvarSlet
  75. Jeg vil meget gerne lege med og hvis jeg var den heldige vinder skulle det være elefanten eller puden...
    Julie

    SvarSlet
  76. Alle tingene er jo skønne! Men hvis jeg SKAL vælge, så ville en fin pude eller elefant til Liams værelse være en lækker ting at vinde :) Håber at de bliver låst op, og at jeg vinder ;)

    SvarSlet
  77. Dejlig give away. Glæder mig til at følge med. Håber jeg vinder elefanten (tror på den bliver låst på)puderne eller hagesmækkene.

    SvarSlet
  78. Jamen, så må jeg hellere skynde mig, så elefanten bliver frigivet ;-)
    Ham vil vi gerne eje :-)
    Knus Elsebeth Solskin

    SvarSlet
  79. Sikke en skøn side at kigge med på.... og fed idé med denne Give Away..
    Jeg er med og kunne godt tænke mig at vinde de fine puder- de kunne passe i vores nye projekt- LEGEHUS....
    Hilsen Louise

    SvarSlet
  80. Sikke en fin giveaway


    Mvh
    Mai-Britt

    SvarSlet
  81. wow jeg er helt sikkert også med :)

    SvarSlet
  82. Sikke mange fine ting!
    Skal snart til at indrette fælles værelse til mine børn, så en pude vil være rigtig fin, eller en smølf til væggen.

    SvarSlet
  83. Jeg kunne godt tænke mig at vinde en af puderne, eller bolden, eller elefanten.

    SvarSlet
  84. Jeg vil gerne være med og ønsker mig en pude til pigernes værelse :)

    SvarSlet
  85. Uh, jeg vil gerne være med. Åh, jeg gad godt vinde en pude til stuen!

    SvarSlet
  86. Fantastisk Give Away :-)
    Mine piger ville elske den "pigefarvede" Barbapapa-pude på deres værelse :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  87. Hvor er det hele altså bare fint! Har en veninde, der venter en lille dreng - og ville elske at komme med bold eller savlesmæk:-)
    Jeg krydser alt, hvad jeg har.
    Kh Anita

    SvarSlet
  88. Nøj hvor lækker give away. Smart med de forskellige trin :)
    Jeg ville rigtig gerne vinde en pude...

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  89. Jeg, eller rettere mine drenge ville blive glad for en af dine fine puder :)

    SvarSlet
  90. Jeg er helt vild med de fine elefanter og håber vildt på at vinde. Tak for chancen.

    SvarSlet
  91. Lækker give-away :-)
    Jeg kan slet ikke vælge mellem dine fine præmier, jeg ville gerne vinde det hele.

    SvarSlet
  92. Jeg har en lille pige som vil være vild med at vinde elefanten

    SvarSlet
  93. Jeg håber at jeg er den heldige som vinder de puder der - jeg er blevet forelsket i dem!

    Kram Gitte Christine // Det' Indviklet

    SvarSlet
  94. Fed måde at gøre det på og fed blog

    SvarSlet
  95. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I like pillows and pants :)
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  96. Uha jeg skal da også være med.. Godt jeg nåede det..

    Jeg ønsker mig såå meget sådan en fin elefant eller de fine smølfe billeder.. kryder fingre for at jeg er den heldige..

    SvarSlet
  97. Jeg vil meget gerne deltage - drømmer om en elefant eller billederne :)

    SvarSlet
  98. jeg vil gerne være med - præmien er underordnet, alle ting er fine! Men især bolden er jeg vild med.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  99. jeg er da også med, jeg kunne godt tænke mig at vinde elefanten eller et billede, de er så fine. Tillykke med Storm i morgen.
    maja

    SvarSlet
  100. Ej, jeg må da også være med. Hvor er det altså en skøn elefant og lige i den rigtige farve. Håber jeg vinder. Puderne ville også være helt ok. ;)Tillykke med Storm.
    Maria

    SvarSlet
  101. Her kan jeg vist lige nå at være med - det er længe siden jeg har deltaget i en give away - så krydser fingrer!

    SvarSlet
  102. Jeg kan vist også lige nå at være med her på falderebet :o)

    Det er da svært at skulle vælge mellem de fine ting - men mon ikke valget ville falde på puderne. Jeg har en datter, som elsker barbapapa, så de ville helt sikkert være et stort hit her hjemme.

    SvarSlet
  103. Jeg deltager også rigtig gerne i din fine give away :-)

    SvarSlet