onsdag den 11. januar 2012

Nye stoffer på vej....

Kunne ikke nære mig, har lige været inde og bestille noget mere af det lækre kraftige retrostof fra Junette, og med alle de skønne nye (gamle) stoffer hun lige har lagt ind på sin Etsy Shop, blev det lige til lidt mere en det der først var meningen. Det er hverken første eller sidste gang der bliver shoppet der, da Junette ligger inde med rigtig mange af mine ynglingsretrostoffer, og jeg elsker hendes Nuttede væsner, det må blive når der kommer lidt flere penge i kassen.

Lige nu går tiden med forsøg på at lave et godt mønster til en taske til min bærbare, og den skal laves i stoffet med de lilla blomster, der snart kommer mere af. Glæder mig allerede..


1 kommentar:

  1. Det er noget skønt stof du har valgt til din bærbare. Jeg glæder mig til at se resultatet. :)

    Mvh. Pernille
    http://flusso-di-pensiero.blogspot.com

    SvarSlet