søndag den 22. april 2012

Flere patchworkbolde med elefanter....

Aftenen kommer til at foregå med hygge i sofaen foran en god film med nål, tråd og patchworkbold i hænderne. Ja det har i jo nok gættet, men jeg er altså typen der ikke kan sidde 'bare' og se tv, jeg skal have noget i hænderne for at slappe af.

Så der er blevet klippet 5-kanter til endnu flere bolde, eller det vil sige en del af dem har været klippet længe, men der er bare blevet tilføjet nye og byttet lidt rundt på farver og motiver. Glæder mig til at vise jer nogle flere.

Et par af dem er allerede kommet til salg i shoppen, hvis det skulle have interesse klik her.




6 kommentarer:

  1. Jeg nørkler også altid foran tvet.
    Super fine bolde :-))
    God hyggeaften foran tvet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det blir' man da bare nød til:-). God aften til dig også.

      Slet
  2. Hvor er de bare fine, Go aften:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og god aften til dig også:-)

      Slet
  3. Fint, jeg fik også begyndt på et par lapper i aftes...jeg kan heller ikke bare sidde foran TV'et, har enten noget håndarbejde, et blad/bog eller IPhone/Ipad i hænderne...he he (sikkert ikke så sundt?)
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt det samme her:-). Ja lige nu sidder jeg jo med iphonen:-)

      Slet