lørdag den 21. april 2012

'Hængerøvs' bukser til Storm med gule elefanter....

Her er hvad dagen har budt på af kreativitet, jeg har kreeret et nyt buksemønster til Storm. Jeg har længe tænkt på at lave et par hængerøvsbukser til Storm, som dem mange af mine elever går rundt med, men tiden har ikke lige været til det, men i dag blev det tegnet, klippet og syet tilmed også, alt sammen mens Storm sov til middag.

De er blevet sorte med lommer af gult jersey med hvide elefanter og ribkant, samt taljerib i det samme. Jeg er normalt ikke så vild med sort til børn, men er faktisk blevet ret vild med kombinationen gul/sort. Glæder mig til at vise et billede hvor han har dem på, men det må vente lidt.




2 kommentarer:

  1. Wow - enten er du super hurtig med pen, saks og maskine eller også sover din Storm sørme længe til middag;0)
    Super søde og smarte bukser...
    /Eline

    SvarSlet
  2. Tak eline:-). Storm sov 2 1/2 time i dag:-), så der var god tid, de var jo tegnet oppe i hovedet:-)

    SvarSlet