søndag den 22. april 2012

Tivolitur og impulskøb.....

I onsdags gik hele dagen med en super hygglig tur til København med min klasse. Formiddagen gik med shopping på Strøget, og jeg måtte selvfølgelig en tur forbi en af mine absolutte ynglingsbutikker Karrusella og denne skønne bluse med traktorer kunne jeg da ikke stå for, så den måtte med hjem til Storm. Karrusella er helt sikkert et besøg værd de har mange skønne ting, og hvis man ikke bor i nærheden er der også en skøn webshop.

Efterfølgende gik turen til Tivoli hvor vi fik eftermiddagen til at gå inden vi skulle hjem igen. Jeg fik købt en Rasmus Klump bamse med hjem til Storm, samt taget et billede af ham til en af Storms rammer. Begge dele bragte lykke. På et af billederne kan i se hvad ungerne fik lokket mig med op i,  og der var en fantastisk udsigt ud over København, ja når det altså ikke gik for stærkt til at se det. Det var en super hyggelig dag for både børnene og os voksne.

Den skønne legemad røg i kurven til Storm og Karen under gårsdagens indkøb i Netto, som jo altid har mange gode ting på hylderne, ja hvis man da når og få fat i dem.




2 kommentarer:

  1. Øj, en lækker tur i har haft!

    Uh, sikke en lækkerhed du fandt i Netto... Der må jeg forbi!

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og de havde 2 varianter mere, en brødrister m brød og en lyserød kage.

      Slet