torsdag den 26. april 2012

Skøn pakke med Bambi og meget mere....

I går kom den skønneste pakke med posten, og i hvor blev jeg glad. Lidt før påske fik jeg en mail fra søde Maja, der havde luret at jeg altid er på jagt efter bambistof, og netop det havde Maja et juniorbetræk liggende af som hun gerne ville bytte. I kan tro jeg blev lykkelig, det var ikke et hvilket som helst betræk, men netop det jeg har jagtet bare et lille stykke af til et hovedpudebetræk til det som Storm har på sin dyne. I mellemtiden er Storm ved at vokse fra babydynen (som han kun bruger i barnevognen nu), så det nye betræk fra Maja får lov at blive i hel stand og så bliver babybetrækket brugt til hovedpudebetræk. Skønt med søde tanker.

Ikke nok med det, der var også et stort stykke Bamse og Kylling stof, som Storm også elsker, samt lidt andre lækre stoffer, som i kan se på billederne. Udover dette var der de skønneste hæklede cupcakes til Storm, da Maja havde læst at han snart havde fødselsdag.

Tusind tak Maja for de fine ting, de bringer allerede lykke herhjemme, så mangler vi bare at jeg får syet en box til dig og klippet lidt stof til dit kommende projekt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar