lørdag den 7. april 2012

Stole i forårsfarver og Avesjov....

Så blev stolene færdige, jeg er især vild med den turkise, kan ikke helt finde ud af om den grønne skal males om, måske være mere lime eller turkis som den anden. Hjælp.... hvad syntes i?

Så mangler bordet bare en sidste omgang og tavlen mangler lidt turkis maling samt et nyt billede og måske lidt nyt tavlelak eller maskingtape måske???'

Og så er de sidste Avesjov bukser færdige (ja for denne gang der kommer jo nok flere, så godt som i tager imod dem). Jeg er jo som sagt helt vild med smølferne, men Rasmus Klump er nu også fede, mon ikke der er sådan et par på vej til Storm.

I kan se flere Avesjov bukser samt billeder med flere detaljer hos Mette





7 kommentarer:

  1. Jeg synes nu begge stole er flotte. Så de kræver bestemt ikke en om maling.
    Og fede bukser. Hvor er der mange flotte detaljer og stoffer.

    SvarSlet
  2. Flotte stole...Og ville ik male dem om,hvis det var mig.

    SvarSlet
  3. Tusind tak henny:-), men tror nu den grønne får en sjat gul mere i morgen:-), der er nemlig noget de to stole skal passe til, jeg er bare ikke færdig m det endnu:-)

    Ja de fleste af lommerne er fra kirkesjovs gemmer:-), Mette har det mest fantastiske stoflager:-). Er netop ved at sy et par bukser til Storm med lommer fra Mette, viser dem i morgen:-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan nu også lide farverne som de er, men forstår godt hvis du vil have mere knald på den grønne farve. Jeg er som altid vild med dine bukser og ville ønske min dreng ikke var blevet så stor =)
    God Påske!
    Rikke

    SvarSlet
  5. Måske de ender med at blive hvide, kan ikke beslutte mig:-)

    Jamen Rikke de laves op til str 146:-)

    SvarSlet
  6. De er super flotte - begge to!

    SvarSlet