tirsdag den 10. september 2013

Julerier i september..

Ja ja jeg ved godt jeg er tidligt ude, men jeg prøver på at være på forkant i år.
Sidste år røg de hæklede julesager så hurtigt at jeg ikke kunne følge med, og jeg var jo nok kommet lidt sent igang. Så i år starter jeg i september.

Der kommer selvfølgelig masser af de samme sager som sidste år, bla kugler, tinsoldater, juletræer og trommer, og så kommer der en masse nyheder.

Her er en lille forsmag på et par af de nye, som der selvfølgelig også kommer DIYs på senere her på bloggen.




2 kommentarer:

  1. Jubii..! Elsker juleindlæg - Lige gyldig hvornår på året det er:-) TUSIND TAK!

    SvarSlet
  2. Yeah - de er så skønne dine små julerier - Når nu hele min december er fyldt med nyfødt baby, så kan jeg nok alligevel ikke få hænderne fri til andre typer projekter end disse...

    Så bare keep 'em coming!

    SvarSlet