mandag den 9. september 2013

Lækre vaser..

For et par uger siden var Storm og jeg på vores ugentlige besøg hos oldemor og oldefar og hvad spottede mit øje, længst inde i hjørnet i et skab, da jeg skulle hjælpe med at finde en vase.

To smukke Lyngby vaser, jeg tog den store ud og ville sætte blomsterne i den, men fik straks besked på at sætte den rædsel ind i skabet igen.

Ja rædsel var hvad min farmor kaldte dem, og jeg var da velkommen til at tage dem med hjem. Jeg fortalte hende at de var i temmelig høj kurs, og svaret var at dem må du få, du kan bare sælge dem..

Men nej sælges skal de bestemt ikke, og her er de og pynter smukt på reolen med mine andre vaser.



5 kommentarer:

  1. Wauw sikke heldig du er ;-) og at de så har været din farmors er et ekstra plus.

    SvarSlet
  2. Heldige asen. Nogle gange er det godt at have en farmor 'med dårlig smag', så man kan arve :-)

    SvarSlet