søndag den 8. april 2012

Ikea skammel i nye klær'.....

Så fik den gamle ikea skammel, der for ikke så længe siden fik en ny gang maling, også lidt papir, og ja selvfølgelig med mine ynglings elefanter.

Det er temmelig enkelt, har bare lagt et stykke stof i kopimaskinen, klippet det til, smurt et jævnt lag tapetklister på skamlen, lagt papiret på og glattet det ud (og tøv ikke de rynker der danner sig, forsvinder igen når limen er tør). Da det så var tørret helt, gav jeg det en gang gulvlak (men andet kan bruges, det var bare lig hvad jeg havde i gemmerne), og vupti en skammel i nye klær'.

Storm elsker den, han kravler rundt på den, og elsker at sidde og spise sin morgenmad i køkkenet på de nye elefanter. Den blev nemlig indviet her til morgen, efter den blev færdiggjort i går aftes.





5 kommentarer:

  1. ejjj nej nej den skulle jeg ikke ha set - love it.

    SvarSlet
  2. Sådan en må du da lave, måske med brune elefanter:-)

    SvarSlet
  3. Du kender mig så godt :) god ide.

    SvarSlet
  4. Hvor en fantastisk idé at kopiere stoffet - skamlen er bare så flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, jeg er også ret tilfreds med den:-). Jeg er jo vild med de elefanter.

      Mia har også kopieret stoffet og brugt det i hendes sætterkasser her http://meylanddesign.blogspot.com/search/label/Sættekasse?m=0

      Slet