fredag den 26. oktober 2012

Keiki - helt vidunderligt...

Har i set dette nye magasin der lige er kommet på gaden, det er helt fantastisk og så er det ganske gratis.

Katrine Roug Kristensen stifterne af bladet har længe gået og puslet med ideen om et online magasin der gør det nemmere for os travle børnefamilier at følge med i de nye trends.

En af de ting der tiltaler mig meget er at når man ser noget interessant man gerne vil se mere af, så skal man ikke ud og lede efter produktet, nej man klikker bare direkte på linket i bladet og vupti så er man direkte på hjemmesiden hvor produktet findes.

Det er også et super enkelt og lækkert layout, nemt at bladre i og meget overskueligt, ja jeg tror faktisk ikke jeg kan finde en eneste fejl ved det, jeg vil glæde mig til at læse med i fremtiden, ser allerede frem til næste blad udkommer d 21.november.

Hvis i har lyst til at læse lidt mere om Katrine og hendes blad så klik her, der er skrevet en god artikel i Fashion forum. Her kan i tilmelde jer Keikis nyhedsbrev.

Hvad syntes i om Keiki, er i lige så begejstrede som jeg?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar