tirsdag den 20. november 2012

Den skønneste kreadag

Tusind tak til Vicki, Asli, Mia, Mette, Anna og Helene for en skøn lørdag med masser af hygge, krea og snak. Bedre bliver det da ikke.

Vi havde pakkeleg hvor der kom skønne gaver med hjem, og der var også lidt gaver til mig, så tusind tak for det.

Vi syede blandt andet i jersey, Mette fik syet disse skønne sager (orange kjole og bluse m pingviner), men Mia fik syet et par kjoler, Vicki en bluse og jeg selv denne turkise bluse til Storm m biler.

Jeg har endnu ikke fået stillet dem alle på plads så lidt af billederne må i have til gode til lidt senere på ugen. Men her kommer lidt.

2 kommentarer:

  1. Åh, sikke lækre ting i fik lavet! :)

    SvarSlet
  2. Hey. Er det okay, at jeg låner 2 billeder til bloggen... Jeg må lære at få husket det kamera!

    SvarSlet