fredag den 15. juli 2011

Skøn ferie hos mormor og morfar i Frankrig


Storm og jeg var i sidste uge en tur i Frankrig for at besøge mormor og morfar. Hold da op et skønt hus de har købt, det var første gang jeg så huset live. Området kender jeg ganske godt, da vi er kommet der næsten hver år, siden jeg var ganske lille. Denne skønne lille bjergby Sospel, ligger blot 15 km fra Menton, en skøn strandby ved middelhavet, lige ved den italienske grænse, og en halv times kørsel fra Nice. Så der er alt hvad hertet kan begære, bjerge, strand, storby og under en time til et skisportssted. juhu.....
Her er lidt stemningsbilleder derfra......

Den skønne bro, er midt i byen blot 50 m fra huset.
Storm på mormor og morfars trappe.
Her boeder Storm og jeg, skønt.

Her boede Storm og jeg.

Mormor og morfars værelse.
Også fra mormor og morfars værelse.
Køkkenet.

Og spisestue.

Trappen og indgangspartiet til huset, som er et byhus i tre etager.

Kilden hvor vi henter drikkevand og de lokale kvinder vasker tøj (der er rindende vand i huset)


Den lille terrasse foran huset, med dejlig morgensol til kaffen.








1 kommentar: